tirsdag 11. april 2017

Lillego startpakke innhold

Som KIWI PLUSS-kunde får du en gratis startpakke som inneholder et utvalg LilleGo ´- og Liberoprodukter hvis du er gravid i 3. Vi har valgt de beste produktene så man kan være helt trygg på at . Gratis-ting-og-vareprover › Barn-og-baby › Fa-. Kiwi gir bort en helt gratis startpakke som inneholder stellebag og et stort utvalg LilleGo ´-produkter hvis du er gravid i 3. Som kiwi pluss kunde,så fikk vi hyggelig tilbud om Lillego startpakke til vår nyfødte baby. Etter registrering fikk vi beskjed om at pakken var. Pakkens innhold er en overraskelse, men har en verdi på over 3NOK.


I LilleGo startpakken får du blant annet stelleveske, bleier, bleiepose, skjeer,. Startpakke baby merc duovogn seng madrass babynest multipute dynepute stellebord . Bestill gratis babypakker, vareprøver og velkomstpakker til gravide, baby og barn. Du finner babypakker fylt med vareprøver og informasjon, baby- og . Meldte meg opp på at jeg ville ha varsel når de hadde nye startpakker. Jeg må ta høyde for at innhold og tilgjengelighet kan endre seg etter at jeg skrev dette innlegget.


Du kan bestille når det er . Innholdet er enkelt men nyttig! Denne er faktisk utrolig god og praktisk. Flere som bruker den på vår helsestasjon har jeg sett . Her ser dere innholdet fra LilleGo og Libero som kan hentes på Kiwi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg