mandag 12. september 2016

Gikk ned 35 kg på tre måneder

Med et strengt kosthold og en stor dose fandenivoldskhet lyktes det Emelie Walles (34) i å ta av nesten en tredjedel av vekten sin på bare tre. Jeg gikk ned kg på noen dager. Flere resultater fra forum.


Kosthold og livsstil. Vibeke (34) gikk ned over kilo: - Det er mulig å gå ned i. Før vektnedgangen veide .

Veien frem har langt fra vært lett. Det har vært mye svette og tårer, sier Cecilie Gudmundsen (26). På åtte måneder gikk hun ned kilo i vekt. Da jeg så det tallet sto valget mellom å kjøpe ny vekt som gikk lenger enn 120.


Tre måneder senere hadde han gått ned tre kilo, og da kom Vektklubb inn i bildet. Beate gikk ned kilo: – Veldig stolt av jobben jeg har gjort. Ingunn Nistad (38) fra Verdal bestemte seg for å ta tak i samboer- og mammakiloene.


På ni måneder har hun gått ned kilo!

Det var hardt men jammen klarte jeg det. Nå er det ut å kjøpe alt nytt av klær osv! I løpet av de seks første månedene med brukket ben gikk hun opp kilo. Ida prøvde deretter å gå ned i vekt ved to anledninger og oppnådde . Jeg har også gått ned kilo. Min bestevenninne gikk ned kilo på noen få mnd.


Som regel startet jeg slankingen på mandager, og gikk ned noen få kilo. Etter måneder hadde hun gått ned kg. Han har gått ned kg på under mnd , og er i MYE bedre form enn noen gang! Nå drar han sin hjerteopererte far på CrossFit Senteret! Tror dere det er mulig å gå ned såpass mye som kg på 6-mnd dersom jeg.


Selv gikk jeg ned kg på fire måneder (1kg - 8kg ) så mye er . Høygravid for seksten måneder siden veide jeg faktisk kilo mer enn. Har selv gått ned kg over år,men har dessverre fått mye overflødig hud. Etter fem-seks uker med denne daglige justeringen har du gått ned én kilo.


Tre –fire måneder senere er du faktisk én kilo slankere. Gi deg selv en utfordring.

Meld deg på et løp eller en minitriatlon. Ja hvordan går man ned kg på måneder ? Svaret er enkelt, men gjennomførelsen er tøff. Den er tøff i form av selvkontroll. Claire ( ) gikk fra overvektig til treningsguru. Oprah Winfrey jubler etter å ha gått ned kilo.


Gikk ned kilo på tre måneder. Sæhles hovedmål var å gå ned i vekt, uten at det gikk ut over livskvalitet og det sosiale. Hun ville for eksempel ikke ofre bursdager og . Alise gikk fra 10til kilo på under et år!


Robert gikk ned 3 kilo – kuttet ut medisinene. Janne gikk ned kilo på måneder !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg