torsdag 8. september 2016

Sour mix kjøp

I ettermiddag har det blitt heklet mange (stk!!) hjerter. Når man har heklet en . Alpaca Hjerte i fri natur Du finner den i . Grått strikka og tova gryteunderlag med et fint rødt hjerte , laget i DROPS Eskimo. Nå har jeg prøvd hjerter og roser, tror jeg må arbeide meg videre, det er .

Posts about garnstudio written by Ann Christin. Jeg strikket det for lite, men har ikke hatt hjerte til å kvitte meg med dem. Det begynner å ligne litt på jul i Nerklubben. Siden dette er siste vlogmas før jul tar jeg dere med på tunet på. Den er strikket i dobbel babyull, og jeg tok utgangspunkt i et mønster på garnstudio sine sider.


En hals er jo ikke akkurat vakker, så da broderte . Tommel har ingen kile og er derfor.

Dette hjertet er heklet. I denne DROPS video viser vi hvordan man strikker et julehjerte i DROPS EXtra -878. Farger: Vi gjør oppmerksom på at farge-gjengivelsene kan avvike noe avhengig av . Garnstudio DROPS Design.


Rabattuke på mine designs! Dagens oppskrift er Freja Genser (kr. 40.-). Veldig fint hjerte du har laget! Strikket og tovet gryteunderlag i DROPS Eskimo.


Arbeidet strikkes med bobler og hjerte. Saved from garnstudio. Rigtig fin og sød plastik knap i hjerteform. Elegant DROPS hjerte i Cotton Viscose og Glitter til Jul. Prisgaranti på alt Gratis frakt ved 79-.


Fant en søt oppskrift på grytekluter på garnstudio. Tror det blir en fin julepresang til en mor som har alt. Viste dem fram på Fb.

DROPS Valentine: Strikkede DROPS vanter i ”Merino Extra Fine” med hjerter. Han har nystrikka tjukkesokkar i Big fabel frå garnstudio. Så godt å strikke med det nesten strikka seg seg sjølv. Hjerte GO`H Design: Lue til påske?


Det er rart at ulikt garn som i . Fant oppskriften på garnstudio , men har endret den en del for å kunne bruke tykkere pinner og garn. Denne gangen ville jeg hekle en ny type vognpynt og gikk for en med baller og hjerter sammen med en ugle. Jeg ble veldig fornøyd med den . Oppskrift til tovet barnemodell med hjerte sydd i kjedesting.


DROPS hjerte i ”Eskimo”. Hæklet DROPS hjerte i ”Eskimo”. Genseren er ganske kort og forholdsvis vi slik at det passer godt med en lang topp under.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg