torsdag 6. oktober 2016

Banankake med krydder

Banankake med krydder

Av og til så er det en kjensgjerning at bananer blir raskt overmodne. Jeg fryser bananer SE HER, eller bruker de i kaker. En saftig velkrydret . Server krydret bananbrød i tykke skiver mens det fortsatt er lunkent. Denne kaken holder seg saftig og veldig god i flere dager. Jeg elsker slappe morgener, ikke noe stress, ingen som maser.


Tar frem en god bok eller setter på god musikk. Formkake med sjokolade . Sjokolade hører også hjemme i banankake , i denne oppskriften har jeg brukt Nutella, som gir kaken en god smak av hasselnøtter - og en fin . Her er en saftig og spennede banankake. Den er dessuten glutenfri og sunnere enn med hvetemel. Mandelmel får du kjøpt i heleskostbutikker, . Lag en saftig og aromatisk banankake av overmodne bananer som ligger igjen på fruktfatet. Legg igjen en kommentar.


Banankake med krydder. Piskes til eggedosis. Titt og ofte ligger det noen bananer på kjøkkenbenken som har passert middagshøyden og som ikke frister meg alt for mye å spise i sin . Sikt i alt det tørre og rør godt inn.


Banankake med krydder

Grovhakk sjokoladen eller . Lunken banankake med is eller kald med krem og tropisk cocktailblanding. Lammegryte med mengder av krydder og yoghurt i sausen. Noen som har en oppskrift på en skikkelig god banankake ? Sirupen gjør kaken søt. Den banankaken din med krydder i ser helt vidunderlig ut ,Elphaba :sikle:. Bakt på emmer, om du skulle ha noen problemer med hvete.


Krydret banankake med yoghurt og hasselnøtter. Her kommer et tips om en deilig langpannekake med smak av krydder , kaffe og sjokolade, som passer . Enkel og god oppskrift på banankake i form med sjokoladebiter og nøtter. Bruk overmodne bananer og. Eplekake med krydder og vaniljekrem. I dag har jeg saumfart nettet etter en god oppskrift på banankake.


Banankake med krydder

De fleste var veldig like med noen få variasjoner. Derfor plukket jeg litt fra . I denne søte juletid. No nærmar jula seg, og det er godt med alt som er gjort i god tid. Småkakene likar eg å lage tett oppunder jul, då er dei .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg