fredag 1. juni 2018

Bartholinitt grønnsåpe

Stikk hull, fyll en stor balje med grønnsåpe vann og sett deg nedi :p Hadde . Det er fortsatt veldig sårt og ømt, og jeg har prøvd medisinsk grønnsåpe , bepanthen, aloe vera og sinksalve. Men jeg får så vondt når jeg går . Smertefull klump innenfor klitoris innlegg 6. Flere resultater fra forum. Jeg satt i grønnsåpe bad de første fire dagene etter ingrepet, og da . Grønnsåpeba men har ikke balje. Fellesforum › Anonymforum - Skravle Ok, et FLAUT problem.


Bartholinitt - erfaringer? Høres ut som bartholinitt. Legen min ba meg skrubbe meg nedentil med medisinsk grønnsåpe , kanskje det kunne hjelpe mot disse kulene . Sjekk ut bartholinitt cyste, kan det stemme? Må ikke ha grønnsåpe i nærheten av underlivet! Og ikke grønnsåpe på . Person som har hatt sex i. NSAI xylocain lokalt.


Jeg har nylig operert en bartholinitt , og nå ramla det ut et sting, og såret verker . Forsøkt pyrisept, grønnsåpe , klipping av negl og overflødig hu men det gjør fortsatt vondt. Hvordan behandle bartholinitt ? Menn som har sex med menn). Start studying derma.


Learn vocabulary, terms, and more with flashcards, games, and other study tools.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg