fredag 22. juni 2018

Kyllinggryte med grønnsaker

Lag en sunn og god kyllinggryte med fargerike grønnsaker. Her har vi brukt potet, gulrot, selleri, løk og tomat. Enkelt, sunn og kjapp middag! En rask og enkel kyllinggryte oppskrift.


Krydderet fra grillkyllingen gir denne raske hverdagsretten en deilig saus.

Retten kan godt toppes med litt ost og . Denne retten kan bli din neste favoritt. Du kan fint bytte ut kyllingfilet med for eksempel laksefilet, men da bør du steke grønnsakene alene de første . Som en del av et balansert kosthold med nok protein, riktig fett og karbohydrater har jeg prøva meg på en enkel kyllinggryte til middag. I går lagde jeg kyllinggryte med karri og grønnsaker til middag.


Det smakte helt fortreffelig. Det ble middels sterkt og dersom du ønsker en .

Tilpasset den slik at den er litt enklere. Jeg synes litt asiatiske smaker passer ypperlig med kylling og denne retten har deilig smak av ingefær og flere gode grønnsaker. Grønnsakene jeg har brukt er bare et forslag, og du kan fint bruke andre grønnsaker om du ønsker det. Kylling i form med grønnsaker Pin den! Gode, norske grønnsaker er perfekt følge til Hubbard-kyllingen.


En rett du kan lage ulike variasjoner rundt – med ulike krydder og grønnsaker. This Pin was discovered by Inger Hestegrei. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.


Lag en fargesterk gryte med norsk kylling og gode grønnsaker som du ofte har i . En nydelig, rask og enkel gryte med kylling og grønnsaker. Det eneste jeg trenger er en kniv, et skjærebrett, en skreller og en Crock-Pot, sier videobloggeren Helen Torsgården. I videobloggen sin viser hun hvordan . I dag har jeg brukt fantasien og laget en kyllingrett som jeg har stekt i form. Dette er en nydelig kyllinggryte med masse deilige smaker av grønnsaker og ikke minst bacon.


Jeg lagde en stor gryte så den skulle holder til 2 . Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.

Dere er som regel på utkikk etter sunne, gode, raske og enkle middager, og her har dere en smakfull form med kylling , grønnsaker og baconost . Serveres med grønnsaker etter ønske, f. Superenkel å lage, gode proteinkilder og masse grønnsaker. Rett og slett en perfekt hverdagsmiddag! Indisk kyllinggryte med grønnsaker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg