torsdag 14. juni 2018

Green gate krus

Green gate krus

Maksimum per kunde. Vanlig pris: kr 700. Special Price kr 789. Bilde av Alice Pale Pink krus. Miks og match de forskjellige seriene sammen! Alltid gode tilbud og rabatter. Les tester og omtaler før du kjøper.


Green gate krus

Vi har samlet dem her på siden, så du nemt kan se dem alle. En aldri så liten premiere her på morrakvisten. Første kaffe`n fra nytt greengate krus. GREENGATE - TEKOPP NICOLINE BEIGE. Det var Anette Kreilgaar der fandt denne pin.


Find (og gem) dine egne pins på Pinterest. Gemt fra Uploaded by. Efterår Vinter, Retter. Fant en butikk her i Bodø som fører merket. Kjøpte meg latte krus.


Green gate krus

Tenker å kjøpe til i ett annet . Servise green gate LAURIE GATES DRH Laurie Gates sitron Ohisama krus Multi. Latte krus i både Chloè offwhite og Tilly offwhite. Jeg har lenge gått og sett på noen fine kopper og krus og slikt i butikken like over gaten her, og i dag gikk jeg inn for å sjekke om det var Green.


Var hos Christina på mandag, da ble det med. Disse her er bare helt nydelige. Jeg har i lengre tid hatt lyst på kaffekrus fra GreenGate uten hank, og ettersom jeg hadde bursdag i uken som gikk har jeg slått til og bestilt ett par av disse i dag . I samme serie finnes både skåler, fat og servietter, . Blant annet gikk jeg til innkjøp av tre nye Green Gate krus , men i et annet mønster enn hva jeg hadde i fra før.


Green gate krus

Da jeg så de lyseblå koppene . Vi får aldri nok av Green Gate :). Mugge (nytt mønster): 299. Krus med hank: 1kr. Nydelige krus , fine til både pynt og til bruk.


Stort udvalg af flotte krus med solid hank og søde lattekopper i kraftig porcelæn og fine farver fra GreenGates nyeste kollektioner. Du er velkommen til at møde .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg