onsdag 24. april 2019

Jern i mat

Ble straks morsommere å strikke sokker og med ny teknikk. Så skal hælen avrundes og dette gjøres på følgende måte:. SNU (Dette betyr at du snur arbeidet og strikker tilbake (begynner på ny pinne), selv om du ikke er . Hvordan strikker du selve hællappen ? Er det noe eg virkelig fortjener da er det en NY pysjamas!

Jeg har strikket forsterket hæl mange ganger, men dette var en ny måte å gjøre det på , og dette er en hælkappe med . Oppdag tusenvis av bilder om Ny Nike Norge Sko på Pinterest, en visuell bookmarking verktøy. En god innføring i størrelser og garn, og gode beskrivelser av seks ulike måter å strikke hælen og to ulike tåfellinger. Russerhæl er en litt annerledes hæl og er enkel å strikke.


Det fine er at hvis hælen blir slitt så kan du ta den opp og strikke en ny. I denne DROPS video viser vi hvordan man kan forme hælen diagonalt på en strikket sokk. Du kan strikke hæl på en enkel måte med german shortrows.

Lær å strikke sokke-hæl ! Kurs - Norwegian Spirit strikkgarn. Tidspunkt Ny dato ennå ikke fastsatt. Mange kvir seg på å strikke sokker fordi hælen er så vrien, men ingenting er vanskelig når man har strikket seg gjennom og . Vi har designet ny gratis strikkeoppskrift på kjøkkenkluter, og vi har som alltid brukt vårt favoritt . Da får du ha lykke til med utprøving av ny hæl. Denne kjempefine kurvstrikk-teknikken er det mange som har kommentert at de ønsker å lære. Teknikken er gammel, men den ses nå i mange nye strikkebøker ,. Fordel de masken under hælen på to pinner, og strikk 4. Ny forklaring på fremgangsmåte lenger ned på siden :).


Men nesten en time på toget hver dag gir ihvertfall strikketid. Strikk videre på de . Nye strømper: Og se på den hælen , da: Ny type, Sherman- hæl. Hun var en ulvealfahunn i den amerikanske nasjonalparken Yellowstone.


En bondehæl er perfekt til reparation af dine strømper - i hvert fal hvis det er hælen , der slides igennem. Liker du å strikke hæl ?

Har du strikket strømper i årevis, men mangler skubbet for at prøve en ny hæl eller tå, eller er du novice og skal i gang med dit første par, så kig . Det er mange som lurer på hvordan man strikker hæl på rundpinne. Når jeg har strikket ønsket lengde på hælkappen, feller jeg til hæl på vanlig måte. Jeg kan ikke dette selv enda, da jeg var på mitt første strikkekurs hos.


Jeg prøvde å strikke de vra. Når du har strikket hælen ferdig får du en rekke kjeder på siden der du skal. Jeg er ganske ny i strikke -faget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg