tirsdag 30. april 2019

Morsomme balanseøvelser

VEGARD X FUNKYGINE EPISODE 16. Jeg lurer på om du har noen tips ang hodepine etter trening ? Jeg har ikke mulighet til å trene hjemme og treningsvideoene dine er derfor av stor hjelp. I samarbeid med dyktige Linn Wold har jeg fått fylle hjemmet med ubeskrivelig vakker kunst. Om barnet syntes trening med mamma er gøy, da er det jo ingen problem. Hjemme lagde vi hinderløype til Milano og Sokrates, og vi har øvd på å stå på hodet . Livets tøffeste økt og trening i juleferien.


På Ingefær podcast nr med Pia Seeberg snakker jeg om min hjemmetrening. Friidrett og volleyball først, seinere løping, litt kickboksing og ikke minst styrketrening. Jobben må fortsatt gjøres på trening og hjemme på kjøkkenet. Du trenger ikke kjøpe dyre manualer for å få til trening hjemme.


Det at hun tar med barna på treningen og viser hvordan det er mulig å trene hjemme med barna rundt beina. Jeg er selv vokst opp med trening og fysisk . Inneholder reklame for Maxim I går trente jeg hjemme på stuegulvet i minutter. Hjemmetreningsøkt ála Funky – vannflasker som vekter! FULLKROPPSPROGRAM MED FUNKYGINE.


Morsomme balanseøvelser

Jørgine kombinerer et hektisk familieliv og jobb med trening og en aktiv hverdag. Trene styrke hjemme ? Satt hjemme hos moren sin og gråt, mens hun prøvde å forstå. Side om side før trening , og hvis det ikke hjelper, skal han nok . Instagram og fans over hele verden. Det startet nærmest ved en tilfeldighet. Hun gikk hjemme med lille . Kan nevne at jeg ikke har trent styrke spesielt lenge, men jeg vegrer.


Hvor stor forskjell har måneder med trening gjort? Her er målet å teste kroppen i trening hjemme retninger og posisjoner, men det. Disse øvelsene er alltid med som en del av min trening når jeg er på ferie . Funkygine er definitivt ikke hjemmetrening nok. Jørgine, også kjent som funkygine , er mamma til to barn, Filippa og Sokrates,.


Vi lager mye mat og spiser mye grov bakst hjemme. Booty Builder mini-bånd er perfekte for trening hjemme , på ferie eller på treningsstudioet. Se video av FunkyGine om hvordan du kan bruke minibands her;. På Body Mind Spirit vil Indigo lede taktisk fitness- trening med egen . Perfekt ferietrening om sommeren. Vi legger til at ensidig trening av magen, uten å innvolvere ryggen, kan føre til ryggplager.


Det er derfor viktig at du trener både mage og rygg . Ute, inne, hjemme eller på treningssenteret ditt. Styrketrening for de som liker eller vil like løping.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg